Loading...
Trgovina » Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja 2017-10-27T22:27:07+00:00

Vsaka spletna trgovina ima pogoje poslovanja.  Spodnji pogoji urejajo razmerje med vami in našo spletno trgovino. Pogoji so standardni in urejajo stvari, kot so dostava, stroški poštnine, reklamacije, vrnitev izdelkov …

V primeru, da s pogoji ne soglašate, vas naprošamo, da nakupa ne opravite. Veseli bomo, če nam tudi poveste, s čim se ne strinjate. Morda jih lahko izboljšamo.

Splošni pogoji spletne trgovine tipintap.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Upravljalec spletne trgovine je podjetje TIP&TAP so.p. (v nadaljevanju: Podjetje) in si pridržuje pravico do sprememb pogojev.

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4.  dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. način plačila in dostave
  8. časovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba v e-trgovini posodablja in spreminja pogosto in hitro ter brez predhodnega obvestila.

Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva skrbeti za točnost in sprotno posodabljanje podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takih primerih, bo ponudnik kupca obvestil pisno o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

V spletni trgovini podjetje omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo po ponudbi – s predhodnim nakazilom

V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun. S to ponudbo (preko elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu…) plačate naročeno blago

Plačilo po povzetju

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Parcel Shop (paketno trgovino), kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.

Plačilo preko PayPala / MasterCard / Visa

Nakup s kartico v naši spletni trgovini je enostaven, hiter in varen. Za sprejem kartic uporabljamo PayPal, ki je znan svetovni ponudnik spletnih plačil. Plačilo je varno, zanj pa vam ni potrebno odpreti PayPal računa. Celoten postopek plačila poteka v angleškem jeziku, zato so na spletni strani podjetja na voljo kratka navodila, kako opraviti plačilo s kreditno kartico brez PayPal računa.

Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe na vaš naslov. Če pa ste v naročilu označili osebni prevzem, pa vas bomo obvestili glede prevzema, takoj ko bo blago za to pripravljeno. Blago za osebne prevzeme izdajamo na naslovu Ljubljana, Letališka 32, Ljubljana.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. Dostop do te pogodbe kasneje potrošniku omogoči ponudnik, potrošnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko elektronskega pošte na naslov info@tipintap.si . Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na željen mail naslov potrošnika.

Za nakup v spletni trgovini se upoštevajo spletne cene. Vse objavljene spletne cene v vseh vrstah ponudb so nepreklicne in veljajo le za nakup preko spletne trgovine www.tipintap.si

Veljavnost cen za izbrane artikle velja na dan nakupa, torej na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine tipintap.si. Vse cene izdelkov prikazane v EUR z navedbo DDV, ki je na končnem obračunu jasno naveden.

Cene so informativnega značaja in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba in cene veljajo do umika oziroma preklica. Veljavnost cene izdelka velja v trenutku nakupa.

Dobavni roki,  ki so objavljeni za posamezne izdelke se predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz našega skladišča ali skladišč naših dobaviteljev.  V primeru, da naročenega blaga trenutno ni na zalogi, kupec na svoj elektronski naslov prejme obvestilo.

Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se kupec registrirata kot uporabnik. Ob registraciji v sistem kupec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu kupčeve e-pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec, ki je starejši od 18 let postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Naročilo in oddaja naročila
– Dodajanje izdelkov v spletno košarico:

Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb “Dodajte v košarico”. Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

– Pregled spletne košarice:

V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca.

– Prijava ali registracija kupca:

Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.

– Zaključni obrazec za oddajo naročila:

V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na povezavo “nazaj na seznam izdelkov v košarici”. V zaključnem obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.

Pred zaključkom naročila se je potrebno strinjati z splošnimi pogoji in se zavezati k plačilu. Po kliku na gumb »Zaključi nakup« je naročilo končano, na ekranu pa se vam pojavi povzetek naročila. Potrdilo o naročilu prejmete tudi po elektronski pošti. V primeru plačila po predračunu je veljavnost ponudbe 3 dni od prejema predračuna.

Če potrditvenega teksta kupec ne vidi in hkrati ne prejme potrditvenega elektronskega sporočila na njegov elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko kupec ponovi ali pa nas obvesti na 0590 32887 ali info@tipintap.si.

Blago odposlano
TIP&TAP so.p. bo naročeno blago dostavilo najkasneje v 10 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna.

V primeru, da TIP&TAP so.p. . v navedenem roku ne bo uspel dostaviti naročenih izdelkov, bo o tem pisno obvestil kupca ter mu omogočil odstop od pogodbe ter vrnitev kupnine v roku 10 dneh.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas pisno obvestite v 14 dneh in sicer na kontaktni e-mail info@tipintap.si ali na naslov TIP&TAP so.p. , Letališka cesta 32, Ljubljana.

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku tipintap.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas pisno obvestite v 14 dneh in sicer na kontaktni e-mail info@tipintap.si ali na naslov TIP&TAP so.p., Letališka cesta 32, Ljubljana.
Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.tipintap.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti. Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

 

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave
Strošek dostave se vedno informativno izpiše ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

Čas dostave
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure (dostavlja GLS) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine.

Če vas v času dostave ni doma, bo dostavljalec pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem, primeru da dostavlja GLS, pa vas blago čaka za prevzem na najbližji poštni enoti.

Hitrost dostave
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
Osebni prevzem pri nas (PE TIP&TAP so.p., Letališka 32 – 1000 Ljubljana)

Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na izdajnem mestu TIP&TAP so.p.., PE Letališka, Letališka 32, 1000 Ljubljana, obratovalni čas je od ponedeljka do petka, med 8.00 in 16.00 uro. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali klicem na vašo telefonsko številko.

Prevzem izdelka
Pri podjetju TIP&TAP so.p. želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.
Pregled izdelka:
Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.

Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim izdelkom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč z nami kontaktirajte na info@tipintap.si, da preverimo ali je bila dobava na vaš naslov pravilna.

Če ste se prepričali, da ste prejeli naročen izdelek, vas prosimo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite, dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.

Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma, če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.

V primeru dostave:
Ko vam dostavljavec dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.
Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če menite, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovanega paket ni treba prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastali položaj, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je treba sprožiti reklamacijski postopek pri GLS. To storite tako, da v roku 24 ur prevzema kontaktirate GLS enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@tipintap.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame GLS.

 

Upravitelj spletnega mesta www.tipintap.si, podjetje TIP&TAP so.p., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.tipintap.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte…)

 

TIP&TAP so.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. TIP&TAP so.p. za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca. Podjetje prav tako ne daje nobenih zdravstvenih zagotovil glede učinka ponujenih izdelkov. Izdelki niso namenjeni zdravljenju ali lajšanju kakršnihkoli bolezni ali drugih zdravstvenih težav.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko +386 590 32887, ali po elektronski pošti na info@tipintap.si.  Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu www.1up-computers.si, v spodnjem delu/nogi spletne strani.

Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

 

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.